Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
1. Терміни повернення та обміну товару: Повернення та обмін товару відбувається протягом 14 днів з моменту отримання замовлення покупцем. На товар, придбаний в інтернет-магазині Dame поширюється процедура повернення і обміну товару згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів». 2. Умови та процес повернення товарів належної якості: Якщо покупець отримав товар, який йому не підійшов за розміром, кольором чи з іншої причини - він легко може його повернути або обміняти, в цьому випадку транспортні витрати оплачує покупець. Товар не повинен мати слідів користування, збережено товарний вигляд і всі супровідні елементи (пломби, ярлики, етикетки). Товар не повинен входити до переліку товарів, які не підлягають обміну та поверненню. 3. Товари, які не підлягають поверненню та обміну: - харчові продукти; - лікарські засоби; - ветеринарні препарати; - засоби особистої гігієни (зубні щітки, бритви для гоління та леза до них, помазки для гоління, гребінці, гребінці та щітки масажні, перуки); - фотоплівки, фотопластинки, фотопапір; - товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо); - набори та інструменти манікюрні або педикюрні; - мундштуки (музичні), інструменти духові, сурдини та тростини (для інструментів духових), скрипкові підборіддя, гармошки губні; - рукавички, вироби панчішно-шкарпеткові; - хімічні джерела струму (крім вторинних елементів, що перезаряджають (акумуляторів)); - білизна спідня (бюстгальтери, труси, корсети, нічні сорочки, комбінації та спідниці нижні, пеньюари, підтяжки, підв'язки, майки, кальсони, купальні костюми); - постільна білизна; - друковані видання; - духи та косметичні засоби; - іграшки (м'які, гумові надувні); - ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння; - навушники згідно із законом http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF 4. Умови та процес повернення товарів неналежної якості: Якщо покупець отримав товари неналежної якості з наявним браком, він може обміняти або повернути цей товар, в такому випадку транспортні витрати оплачує інтернет-магазин. 5. Де та як можна здійснити повернення та обмін товару: Поштова адреса для для повернення і обміну товару: Нова Пошта, Київська область, м. Біла Церква, відділення №7, отримувач ФОП Приходьон С. М., тел. +380960501919 6. Строки перерахування коштів за повернутий товар: кошти повертаються протягом 7 днів на картковий рахунок, вказаний покупцем.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.